9 Ekim 2010 Cumartesi

BİR BAŞKA İZLEYİCİMİN YORUMUNA CEVAP

Arkadaşım bende Bronşektazı Hastasıyım 25 gün Hastaneye Yattım Benim Enfeksiyon Dolmustu Akcigerim Suanda İyiyim Ama Cok Doktora gittim Tomografiler Cektirtim Doktorların Hepsi Ameliyat Dedi Bana ilacla Tedavisi Yokmus Bende Bu yıl Kurban Bayramından Sonra Ameliyat Olmayı Düşünüyorum...
ALLAHIN İZNİNLE OLUCAM

Arkadasım Ameliyat oldunmu Olmussan Bana Bi Bilgi Verirmisin Agır bi Ameliyatmıdır Bronşektazı Ameliyatı Cevaplarınızı Bekliyorum

MERHABA
EVET MAALESEF İLAÇLA TEDAVİSİ YOK EĞER AMELİYATLA KURTULABİLİRYORSAN ÇOK İYİ ÇÜNKÜ BENİM AKCİĞERLERİMİN BÜTÜNÜNDE VAR BU HASTALIK O YÜZDEN AMELİYAT OLAMAZSIN DEDİLER BİR ARKADAŞIMIZN YORUMU VARDI "ADI IŞIL"BU KONUDA YAZISINI OKU YAYINLADIM, O AMELİYAT OLMUŞ BAYAĞI ZOR GÜNLER GEÇİRMİŞ FAKAT SON DURUMU İYİYMİŞ ÇOK ŞÜKÜR YENİDEN YORUM BIRAKIRSA SON DURUMUYLA İLGİLİ OLARAK BİZDE BİLGİ SAHİBİ OLURUZ BURDAN
ŞİMDİLİK HOŞÇAKAL SAĞLIKLA KAL...

Hiç yorum yok: