9 Ekim 2010 Cumartesi

ADSIZ ARKADAŞIMDAN GELEN YORUMA CEVAP

merhaba bu blogu hazırlayana çok teşekkür ediyorumm bu hastalıgı bi tek ben çekiyorum sanıyordum ama benim ne hissettiklerimi bilen insanlarda varmış bi yerlerde bende 25 yaşındayım ve kendimi bildim bileli balgamlı öksürürüm bronşektazi hastalıgı banada 2 3 sene önce teşhiş koyuldu ameliyat içinde gecikildigi sölendi bu genç yaşta bu hastalıkla mücadele etmek çok zor bu hastalıgı bilmeyenler bizi anlayamaz :( bazen çok ümitsizlige kapılıyorum üniversite ögrencisi arkadaşımızın yazdıgı yorum beni çok etkiledi onun yaşagdıklarını bende yaşıyorum..ama yinede allahtan ümit kesilmez isyan etmemeye çalışıyorum ama bazen tahammül edemeyecek dereceye geliyorum sürekli balgam çıkarıyorum bi yere gitsem hemen lavabo arıyorum gittigim yerlerde rahat olamıyorum o yüzden evden pek bi yere çıkmıyorum bide bende çok hırlama var ne yapsam geçmioo acaba sizin bi tavsiyeniz var mı? herkese çok geçmiş olsun..

MERHABA 
ÖNCELİKLE ÇOK GEÇMİŞ OLSUN ARKADAŞIM GERÇEKTENDE BU HASTALIĞI ÇEKEN BİLİR BEN DE MAALESEF ELİMDE SÜREKLİ MENDİLLE DOLAŞIRIM BENDE ALERJİK ASTIMDA OLDUĞUNDAN SON 15 YILDIR SÜREKLİ GENİZ AKINTISI VE BALGAM VARDIR FAKAT ÇÖZÜMÜ İÇİN DEFALARCA KBB DOKTORUNA GİTSEMDE NETİCE ALAMADIM BUDA FARANJİTE VE NEFES DARLIĞINA SEBEP OLUYOR ALERJİMİN OLMASI GENİZ AKINTIMIN SÜREKLİ OLMASINA SEBEP OLUYORMUŞ NE ZAMAN ALERJİM BİTERSE ODA KESİLECEKMİŞ AMA NE YAPARSAM YAPIM ALERJİM GEÇMİYOR HIRLAMA İÇİN NE YAPILABİLİR BİLMİYORUM BEN GRİP OLDUĞUMDA HIRLAMA OLAYINI YAŞIYORUM SONRA GEÇİYOR BELKİ BU YAZILARI OKUYAN BİRİ BİZE BU KONUDA YARDIMCI OLUR Bİ GÜN AYRICA BENİM HASTALIĞIM TÜM AKCİĞERLERİMDE YAYGIN DURUMDAYMIŞ O YÜZDEN BANA AMELİYAT ÖNERMEDİLER BÖYLE YAŞAMAK ZORUNDAYIM ŞİFA ALLAHTAN BİZLER DUAYA DEVAM EDELİM RABBİM ŞİFA KAPILARINI ÜZERİMİZE AÇACAKTIR İNŞ.
SEVGİYLE SAĞLIKLA KAL...


Hiç yorum yok: