9 Ekim 2010 Cumartesi

IŞIL IN YORUMUNA CEVABIM

merhabalar, ben Işıl 39 yaşındayım, bu hastalığımın teşhisi 4 yıl evvel kondu sürekli hastalık geçirmem, öksürük ve kanlı balgam gelmesi ve 2 seferde zatürre geçirmem, artık beni iyice tedirgin etmişti.Kendimi bildim bileli hep öksürük ve balgam olurdu ama, o kadar doktorlara gitmeme rağmen kimse bir
teşhis koymamış, hatta veremmiyim acaba diye verem savaşlara gidip filmler çekildim hiç bir şey yok denmişti, üşütme bronşit başlangıcı falan denip bir antibiyotik yazıp beni gönderiyorlardı neyse en sonunda Memorial hastanesinde Füsun hn'a gittim onun tomografi çektirmesi sonucunda teşhisim kondu, doğru antibiyotikler ve nefes açıcılarla biraz düzeldim ama sonra tekrar hastalanma, öksürükler başladı artık işyerine hastayım demeye utanıyordum, baktım almıyacak Çamlıca Gata göğüs hasltalıklarına gittim 2 tarafta da bronşektazi var ma sağ taraf daha yoğun ameliyat olabilirsin ilerde yaşın ilerledikçe ameliyat olmanda zorlaşır iyice bir düşünün karar verin dendi eşimle enine boyuna düşündük ve ameliyat oldum 2 yıl evvel, ameliyatı hiç anlatmıyım çok kötü bir 15 gün geçirdim ameliyattan çıktığımda kamyon çarpmış gibiydim:)) sağ tarafımdan 1 dren hortumu, bir de akçiğeri açık tutan sanırım bir hortum daha, yatamıyor, uzanamıyor ve uyumak mümkün olmuyordu neyse direni 3 gün çıkardılar ama diğer hortumla 14 gün başbaşa kaldım tabi hortumların alınması da büyük bir acı ama hep güçlü olmaya acı çekmiyormuşum gibi davranmaya çalıştım, gayet iyiydim ama amaleyatın bir yıl sonrası oruç tutarken tekrar vücut direncim zayıfladı ve hastalanmaya başladım tekrar öksürük ve kanlı balgam geldi, moraller bozuldu tomografi çekildim sol taraftadaki bronşektazinin yoğunlaştığı söylendi yani bir açıdan bence kendime iyi bakmadığım için tekrar hastalık nüksetti neyse ilaç tedavisi ile ve bitkisel baldı meyve sularıydı düzenli beslenmeydi falan biraz düzelttik durumu şimdi iyiyim çok şükür. Bu arada ameliyatta alınan parçada patoloji sonucuna göre verem olduğum anlaşılmış, ve ilk 3 ay boyunca günde 9 ilacı ve 3 ay da 6 ilacı bir seferde yutarak o tedavimi de tamamladım, ama göreceksiniz halimi ilaçlar mide bulantısı yapıyor ağlaya ağlaya ilaç içmeye gidiyorsunuz çünkü doktor kontrolünde bir polikliniğe giderek ve imza atarak alıyorsunuz ilacınızı eğer ilacı bırakırsanız polis eşliğinde götürülüyorsunuz çünkü bunun tedavisine çok önem veriliyor.NEyse çok konuştum amma dertliymişim ama yaşadıklarımı okuyun ve bir karar verin ameliyatınızı olun derim onca acıya rağmen ama sonrasında kendinize iyi bakın derim beslenmenize dikkat edin. Ayrıca tavsiyem bir kulak burun boğz bölümüne de gidin çünkü eğer geniz akıntınız varsa bu da öküsürük ve hastalığı tetikliyor.Hadi Allah'a emanet olun hoşçakalın, sağlıkla kalın.....

MERHABA IŞIL
ARKADAŞIM SANA ÇOOOK GEÇMİŞ OLSUN AMELİYATINI OLMAN VE ARKASINDAN TEKRARLAMASI GERÇEKTEN KÖTÜ RABBİM ŞİFA VERSİN BU ARADA BU KADAR İLAÇ KULLANMANDAN SONRA BÖBREKLERİN NE HALE GELDİ ONLARIN DA İLERDE TEDAVİYE İHTİYAÇ DUYMAMASI İÇİN BÖBREK TEMİZLİĞİ YAPMAN GEREKEBİLİR ÖZEL BİR BESLENME ŞEKLİYLE BÖBREKLERİN TEMİZLİĞİ YAPILABİLİYOR BU KONUDA "AIDIN SALİH" ADLI KİŞİDEN YARDIM ALABİLİRSİN BEN KENDİSİYLE HİÇ GÖRÜŞMEDİM AMA GİDEN TANIDIKLARIM VAR ZOR Bİ TEDAVİ ŞEKLİ VAR AMA YAPANLAR SAĞLIĞINA KAVUŞUYORMUŞ NETTEN ARATIRSAN KENDİSİYLE İLGİLİ BİLGİLER BULABİLİRSİN 
CANIM ŞİMDİLİK HOŞÇAKAL SAĞLIKLA KAL...

Hiç yorum yok: