20 Ocak 2010 Çarşamba

PULLU PULLU :)

Hani benim cuma pazarı ganimetlerim vardı ya işte dün onlardan birini diktim gördüğünüz üzere çok kolay bir dikimi vardı zaten kalıbı hazırdı ben iki yandan makinede dikip kenarlarını elde diktim 2 parça halinde almıştım parçanın bir tanesi 50 kuruştu ben toplam 7 parça almıştım şimdi pişmanım keşke 15-20 parça alsaymışım çünkü pullu parçaların o kadar çok yerde kullanabilirmişim ki yaparken aklıma bir sürü alternatif geldi neyse artık bi daha ki gidişimde bulabilirsem daha çok alırım bu sefer.

kalıbı hazırdı bu şekilde satılıyordu parçalar 

12 yorum:

STYLE M dedi ki...

yaaa bu istanbulun bogaz kenarindaki restorantlarinda yemek yemek ve sosyete pazarlarinda gezmek istiyoruuuuuum.birde sunu aldik bunu aldik diyorsunuz ya üüüf .türkiyede bile degilim .
ama cok guzel olmus hep guzel gunlerde giyin ins.

paşakızı mutfakta dedi ki...

Merhaba..Çok şık olmuşşBen beyılırım pullu ,simli şeylere tam benlik olmuş.Ellerine sağlık..Sevgiler.

bahar yorgun dedi ki...

sabah mı gitmek lazım canım? ben daha ucuz parçalar bulurum diye öğleden sonra gitmiştim. şimdi nisanda geleceğim o zaman bir cuma pazarı sortisi yapabilirim. çok şık olmuş bluzun oooohhhh şıkır şıkır

Unknown dedi ki...

Şık olmuş renkte harika iyi günlerde kullanın.


Sağlıklı, mutlu, sıcak, güzel hafta sonu geçirmenizi diliyorum.

Sevgiyle kalın...

Fikir İşçisi dedi ki...

paşa kızı mutfakta;teşekkür ederiiiim
ama kardeşim elimden aldı çok beğendi çünkü
Bahar yorgun; kesinlikle sabah çok erken git ben eski yerindeyken 8:30 da orda olurdum çünkü iyi ve ucuz parçalar hemen kapışılıyor öğlene değil saat 11 e kadar bile kalmıyor mesela bu parçanın satıldığı tezgahtaki parçalar yarım saat içinde kapışıldı geri kalanlar sa çokj iyi değildi
evimin incileri begin;
çok sağaol canım kardeşim kaptı bile

Fikir İşçisi dedi ki...

style m;sağol canımm istanbul gerçekten güzel şehirdir.

Magia da Inês dedi ki...

Olá, amiga!
Voltei... saudades!
Que belo trabalho... tudo aqui continua lindo e criativo... parabéns!...
Boa semana!
Beijinhos.
Itabira - Brasil

Stil Direktoru dedi ki...

Aynen ne parçalar buluyoruz bebek süper şık olmuş gece davetlerde vs giyersin canım

Stil Direktoru dedi ki...

Imm unutmadan canımcım sormuşsun cevapladım buradan da yazayım bende silikon tabancası ile yapıştırıyorum ama bazılarını dikiyorum ayrıca büyüteç ile bakıyorum, malum titizim diyorum ya hep :) Ben sevmiyorum pis işçiliği olan şeyleri almayı o yüzden satışa da sunsam kendime de yapsam temiz ve özenli, hatta kaliteli ve bol malzeme kullanıyorum :) Büyüteç yani işin sırrı ablam :) Sana da ablam bende öperim çokca!

Yelda dedi ki...

Canım Merhaba
Üzülerek bildirmek istiyorum ki benim gibi senin blogunda da yayınladığı yazıyı bir başka blogta gördüm. Kendisi yapmış gibi yayınlamış hatun kişi

http://www.dantelorgum.com/23/dantel/kizimin-dogum-gunu-kiyafeti/orgu-elisi.html

yaprakela dedi ki...

cok guzel olmus harka grcektn elınıze saglık :)

naki dedi ki...

hatırladım bu kumaslarını aldıgını...cok cici olmuş.ne pratık olmuş oyle :) güle güle kullan.