20 Mart 2009 Cuma

Mutluluk Mim'i

Merhabaaa
10 Günden fazladır bloğuma hiç bir şey ekleyemiyordum çünkü annemlere gittim ve babamın doktor işleri ile uğraştık çok şükür ki şimdilik önemli bir şey yok inşaallah olmayacakta,aynı günlerdede kızım çok kötü bir grip geçirdi, ama ne grip 3 gün 39,5 derece ateşle uğraştım ne uyku yüzü gördüm nede dinlenebildim ama çok şükür şimdi epey toparladı ve bugün okuluna gitti bile.
nehir arkadaşım beni mimlemiş ve beni mutlu eden şeyleri yazmamı istemiş kendisine çok teşekkür ederim.
Şimdi beni mutlu eden şeylere gelince, düşündümde hayatımda beni mutlu eden o kadar çok şey varki hangisinden başlasam acaba ? Hımmm
1- Allaha inandığım için ve Dua edebildiğim için çok mutluyum
2- İçinde yaşayabileceğim güzel bir evim olduğu için,
3- ANNEYİM ve dünya güzeli bir kızım olduğu için,
4- Annem Babam ve kardeşlerim olduğu için,
5- Tembellik yapmayı sevmediğim içinde mutluyum tabi,
6- Tüm uzuvlarım tam ve hiç bir yerimde eksiklik yok, tek bir parmağın bile yokluğu ne üzücü bir durumdur öyle değilmi ?
7- Giyim kursuna gidip dikiş dikebilmeyi öğrendiğim için çok mutluyum
8- Menekşeciğimi ve hülyacığımı tanıdığım için mutluyum.
9- Şükredebilmeyi öğrendiğim için çok ama çok mutluyum
10- .......
Bu maddeler sonsuza kadar uzar gider...

Geçen gece kızımın hastalığı çok şiddetlendiğinde hastaneye gitmiştik, orda gözüme çarpan biri olmuştu çok yaşlı fakat tavırları son derece düzgün bir bayan vardı, sanıyorum akli dengesindede çok hafif bir sorun olabilirdide.Yalnız üstü başı çok perişandı yırtık bir pantolunu vardı ve çıplak teni gözüküyordu o yırtıktan, üstündede sıkıca iliklenmiş gri kalın bir ceket vardı dışardada çok sert bir soğuk.Kimbilir ne zamandan beri o üst başla sokaklarda yaşıyordu?.Geçmişte iyi bir hayat yaşadığı her halinden vede yüzünden belliydi.
Ona uzun uzun baktım, arkası bana dönüktü ama farketti beni yinede, ben ona bakarken etraftaki diğer insanların çocukları da takıldı gözüme yıllar öncesine gittim bir an.Onunda bir bebek olduğu zamanları düşündüm,
Annesi ve babası vardı tıpkı bizim gibi, tıpkı benim kızım gibi, Anneciği ve babacığı onu büyütürken nasıl da sevmişti, her şeyden nasılda sakınmıştı.Kimbilir kaç gece uykudan kalkıp üstünü örtmüştü ÜŞÜMESİN diye ne umutlarla büyütmüştü ?..Acaba hiç akıllarına gelmişmiydi
yavrularının bir gün büyüyüp hoyrat sokaklarda umarsız insanların arasında perişan hallerde şuursuz bir halde yaşamaya başlayacağını...Bırakın sıcak bir yuvayı evsiz barksız derbeder bir halde Soğuk bir hastanenin soğuk bir koridorunda sessizce öylece durabildiği için bile sevineceğini hiç tahmin etmişlermiydi?.
HAYIR hiç sanmıyorum.
Ona baktıkça ne çok şükretmem gerektiğini düşündüm ve hep Allahıma hayırlı ve iyi bir ömür duasında bulunmam gerektiğini düşündüm.Çünkü biliyorumki kaderi değiştirebilecek tek bir güç vardı o da DUA ...
Bu kötü halin bizim yada çocuğumuzun başına gelmeyeceği ne malum. Böyle kötü şeyler hep başkalarının başınada gelmiyor maalesef, onun giyebileceği bir ayakkabısı bile yokken ben alamadığım ayakkabıyamı üzüleyim, o çok şık elbiseyi niye alamadığımamı üzüleyim, başkalarının üstünde kışın o sert rüzgarından koruyacak bir pantolonu bile yokken...
Yada evimin daha lüks olmaması mı beni üzecek, o yaşlı kadın ve onun gibiler sokakta dona dona yaşarken.
Allahım ne çok şey var hayatımızda sana şükretmemiz gereken. Ne olur bana ve sevdiklerime, arkadaşlarıma ve dostlarıma hayatları boyunca iyilik nasip et bizleri hiç kötülerle karşılaştırma yavrularımızı koru Ailemizi koru.Bizleri kötü sondan koru Rabbim.......

Şimdi bende sezgi arkadaşımı (http://sezsel.blogspot.com/) ve
kedy'ciği (http://keddynindolabi.blogspot.com/) Mimliyorum :) Sizde Sizi mutlu eden şeyleri bizimle paylaşırsanız çok seviniriz...

1 yorum:

nehircce dedi ki...

AMİNNN diyorum, çok güzel bir yazı olmuş eline sağlık.Mim e cvp verdiğin içinde ayrıca teşekkür ederim.Herşey gönlünce olsun sevgiler