23 Mart 2009 Pazartesi

KUMAŞLARIMMM

Biliyorsunuz ben bu yıl giyim kursuna gidiyorum.
şu anda çocuk elbisesi dikmemiz gerekiyor bende elimde bir kaç parça kumaş vardı,onlardan 2 tanesini kızım için kullanıcam.İlk resimdekiler esasında annemin kumaş deposundan çıkma :) bazıları 30 yıllık vardır.2. resimdekiler yine annemin depodan, bu 2 kumaşı kızkardeşim için kullanıcam elbise istiyor bakalım becerebilecekmiyim:)
3. resimdeki mor kumaşı geçen hafta aldım krep saten abiyelik olarak aldım, metresi 2,50 ytl idi esasında bu kumaşı bu fiyata bulamıycağım için aldım yoksa almazdım. 4 ve 5. resimdekiler ise benim şu anda diktiğim abiyenin kumaşları 4.resim gümüş kumaşın üzerine geçecek, topun sonu diye adam bana yarım metreden fazlasını 4.00 ytl'ye verdi bakalım nasıl olucak abiye elbiseyi dikmeye başladım bittiğinde fotolarını yayınlıycam inş.
Şimdilik hoşçakalın...

Hiç yorum yok: