16 Ekim 2009 Cuma

KOLTUĞUMMM



Bunlar benim oturma odamdaki koltuklar.Gördüğünüz gibi koltuğun rengi krem olunca haliyle kullanımıda çok zor oluyor ne yapsak ne etsek dedik böyle olmayacak malum çocuk var elinde bir sürü şeyle koltuğun üzerinde e bizde az değiliz hani çayımız kahvemiz elimizde yayıla yayıla oturmak istiyoruz benim elimde habire bez, sil temizle fenalık geldi baktım olmuyacak böyle bana göre değil bu renk dedim ve koltukları başka bir renk kumaşla kaplamaya karar verdim tabi bu kararı verene kadar az düşünmedim olurmu yapabilirmiyim rezil olmasın koltuklar sonra kaç mt gider o renk mi, olsun bu renk mi olsun derken en sonunda eşimle geçen hafta sonu ümraniyedeki kumaşçılara gittik benim kafamda ve habire eşime dediğim şu, kesinlikle en koyu renkleri seçip o kumaşlarla kaplıycam koltuklarımı.
Peh peh peh sen misin bunu diyen kumaşçılara bir gittik ben daha önce döşemelik kumaşlara hiç dikkat etmediğimden ne kadar güzel renk ve desenlere sahip olduklarını da görmemiştim güya en koyu renklere bakıp onları satın alacaktım ama öyle olmadıııı :( sevinimmi üzülimmi bilmiyorum ama kumaşlar bunlar ;

ama nasıl güzeller dimi:) kumaşçı bunları bana gösterdikten sonra artık gözlerim başka kumaş, başka desen ve renk görmez oldu eşim bayıldı adam bize başka desenlerde çıkartıyor ama bizim aklımız bu ikilide kaldı, oturma kısımları desenli kumaşla yastıklarıda düz kumaşla kaplarım dedim çok cici olurlar dedim dedim dedim içimden tabi:) adamla zar zor pazarlıktan sonra mt si 6 tl den verdi 1 kuruşta inmedi hepsini gezdik kumaşçıların daha aşşağısınada veren yoktu zaten neyse efenim şimdi bizim köşe ve tekli koltuklar bu renklerle kaplanacak.
Şimdi yastıklara başladım o kısımdanda bahsedicem çekiyorum fotoları :)nette biraz baktım fermuar nasıl dikilir nasıl kaplanır koltuklar falan ama işime yarayan bişey bulamadım bari ben çekimde yayınlıyım dedim birilerine lazım olur hem
neyse şekerler size doyum olmaz haftasonunuz çoook güzel geçer inş.
hadi size güzel haftasonları ...

8 yorum:

nehircce dedi ki...

Senden korkulur valla :) Harikasın... bu renk bence SÜPER duracak iyi seçim diyorum merakla bekliyorum.SEVGİLER...

Unknown dedi ki...

Desen ve renk süperr...
Benzer bir desende bende kılıf yapmıştım koltuklarıma.Minderleri bordoydu ama sadece değişiklik amaçlı.
bende 6,5 liraya aldım metresini.bitmiş halinide görmek isterim.
sevgilerr..

gümüşlerin hobi dünyası dedi ki...

kumaşlar muhteşem ya.en sevdiğim renk.deseni de çok güzel.koltuğun yeni halini şimdiden çok merak ettim.bende hep krem rengi koltuk kullananların nasıl temizliğiyle başettiklerini düşünüyodum.demekki çok zorlanılıyomuş.

Seddosh dedi ki...

aa:) canım taaa dibime kadar gelmişsin yahu:) ümraniye kumaşçılar bana çok yakın yaaa:)) Ayy benimde koltuklar fıstık yeşili,ben de hemen eskise de krem rengi kaplatsam diyorum :) Açık renkleri çok seviyorum mobilyada ve koltuklarda,ferahlık veriyor :)

Ama yeni desen süpper,güle güle ağız tadıyla kullan canım:)

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Ben merakla bekliyorum nasıl olacak diye. Kumaşlar harika ama ben eski halini de beğendim. Açık renk olabilir ama leke tutmayan kumaş olması önemli. Kol koyulan kısımlar deri olursa daha kullanışlı oluyor. Kolay gelsin.

Bir de, kelime doğrulama olmazsa yorum yapmak daha kolay oluyor.

Beyaz Kkelebek dedi ki...

aynı kumaşı biz metresi 7 veya 8 tlden sorduk üsküdarda.kuzenimle beraber yarım metre aldık.annem ona çanta dikmişti bu kumaştan.bizde görür görmez vurulmuştuk.eminim koltuklar süper olucak.kolay gelsin sevgiler

ayşe dedi ki...

gerçekten çok güzel kumaşlar bende bu renklerde yeni koltuk almayı düşünüyorum eminim siznkiler çok güzel olucak.öneri istememişsiniz ama zemini düz renk yastıkları çiçekli olsa daha hoş olur gibi geliyo bana yada köşeliyle tekli koltuğu ters reklerde yapsanız ilginç olabilir ufak bi öneri sadece... bitmiş halini gerçekten çok merak ettim...

Unknown dedi ki...

Sevgili Fikir işcısi bloğuma gelmişsiniz hoşgeldiniz.

Çalışmalarınız bilgilendirme özelliğine sahip içeriği çok başarılı bloğunuzla beni buluşturduğunuz için teşekkürler.

Güzellikleri paylamak dileğiyle sevgiyle kalın..