3 Temmuz 2009 Cuma

SANDALYELERİ YENİLEDİM

İşte bu da son hali, geçektende bu son hali eşiminde benimde çok hoşumuza gitti ve bir süre daha kullanabileceğimiz bir görüntüye kavuştu .Şimdilik hoşçakalın
Döşemelik kumaşıda rahat kaplayayım fazla gelirsede keser kısaltırım diye kenerından 15 cm taşıcak şekilde kestim daha sonrada parçanın ve taburenin üstüne bally sıktım, nedeni ise ağırlığın etkisiyle kumaş raptiyeleri atmasın sağlam olsun diye, sonrada kenarlarını kapattım ve raptiyelerle sabitledim daha kalın çiviler kullanmak isterseniz eğer söyliyim tahtayı zamanla yarıp kırıyormuş dayanıklı olmuyormuş sandalyeler o zaman.
İlk önce ben sandalyeye vidalanmış oturma kısmını söktüm ve elyafı kenarından çok az taşıcak şekilde kestim.

merhaba son günlerde evde olmadığımdan bloğumla ilgilenemiyordum,fakat şimdi döndüm ve yine yaptığım bir çalışmayı sizlerle paylaşıcam.Bu resimde gördüğünüz sandalyeler 9 yıllıktılar ve artık çok kötü görünüyorlardı eşime göre atılmalı bana görede yenilenmeliydi:)Tabi ben yerine yenileri alınacak olsada bunları balkonda kullanırım diyerek yenilemeye karar verdim ve kolları sıvadım ilk önce 2 mt çift en döşemelik kumaş aldım ümraniyeden, aslında 1 metrede olabilirdi ama ben parça hesabı aldım ve kumaşına toplam 5 ytlden az para verdim birde tabaka elyaf aldım 1 mt ama 1 mt artıyor bile 90 cm de rahat yeter yalnız elyafı en kalın cinsinden alın çünkü kaplanınca o kalınlık daha güzel gösteriyor kaplanan kısmı, döşemelik kumaşıda 1 mt yeter demişlerdi ama 1 mt yetmiyor 1,30 kadar alın daha rahat kullanırsınız kumaşı.Döşemelik kumaşların metresini de söyliyim bu arada, desenliler 12 tl den satılıyor düzler ise 10 tlden satılıyor dedimya ben parça hesabı aldım o yüzden ucuza geldi.

Hiç yorum yok: