27 Haziran 2009 Cumartesi

ELBİSE

Kırmızılı elbiseyi aslında çok önceden dikmiştim fakat kardeşimin üstünde son bir provası kalmıştı ve ufak tefek düzeltmeleri vardı epeydirde bekliyordu bu yüzden elimde, en sonunda geldi ve son işlemleri yaptıktan sonra çektim bir fotoğraf.
Model yine burdadan hangi yıl ve aydan bilmiyorum unutmuşum not etmeyi,
Gelelim modele ön tarafı biraz zorladı bizi çünkü ayrı bir parça olarak yukarıya toplanıp içerde tutturuluyordu birde kol yoktu modelde, kısa kol çalışılmıştı ben hocamında yardımıyla kolu uzatıp kolağzına biye yaptım böylede hiç fena olmadı, birde modelde olmayan göğüs kısmındaki beyaz üçgen parçayı koydum çünkü ön çok açık kalıyordu.
İşte hepsi bu hadi size kolay gelsin banada sizede hayırlı hafta sonlarıııı

2 yorum:

DuruButik dedi ki...

Güle güle kullansın. Eline sağlık. Sana da hayırlı haftasonları canım..
sevgiler...

lemanice dedi ki...

ne kadar hoş olmuş güle güle giysin.mutlu günler ve sevgiler.