14 Temmuz 2009 Salı

EYVAH KİLOLARIM :((


Herkese günaydıııın
Bu sabah erkenden kızımla spora gittim aletli jimnastik yapmaya başladım dün akşam başladı bu sevda bende,baktım hızla 40 bedenden 42 bedene doğru büyümeye başladım aman Allahım böyle giderse "şişko koca göbekli"bir hanım olup çıkıcam tez zamanda harekete geçmeliyim dedim ve akşam eşime ben spor yapmaya gidiyorum sende gel dedim o da sağolsun beni yalnız bırakmadı ve geldi, yarım saat jimnastik yaptım bilmiyorum ilerde saati uzatabilirmiyim ama çok zor geliyor bana böyle işler çünkü ben hayatım boyunca zayıftım ve hep annem zayıflığımdan yakınır dururdu son 2 sene öncesine kadarda zayıf biriydim ama şimdi fok balığına dönüşmek üzereyim nasıl oldu bilmiyorum ama şu son 1 ayda oldu her şey, evden hiç dışarı çıkmadım ve hep yiyip içip oturdum şimdi al sana koca bir "göbiş" bu göbek ilk çıktığında herkes bana bebek mi var dedi maalesef yok tu tabi kilo idi hepsi:::::::( bu sözlerden sonra beni aldı bir telaş , bir düşünce ay ben şimdi nasıl vericem bu kiloları diye, bugün dü yarındı derken nihayet başladım spor yapmaya tabi öyle tek başına sporla olmaz bu iş , çok su içiceksin kızım dedim kendi kendime ve hemen akşam 1 lt suyu diktim kafaya şu su içme olayı benim için oldum olası kabustur pek içemem su, az içerim hatta gittiğim doktorlar tahlil yaptıklarında vücudumdaki su miktarını az bulup daha fazla su içmemi tavsiye ederler ama bu konuda bana en ikna edici konuşmayı yapan sevgili hocam İbrahim Saraçoğlu olmuştur bi gün bana " Ya insan bu kadar az su içermi bu kadarda olmaz demişti" bende içtiğim su miktarını artırmıştım ama benim gibi tembel ruhlu biri bu uyarıyı ancak 1 ay dinler 2. ay unutur gider :)
Neyse bu sabah kalktım hemen önce 2 bardak suyumu içtim, sonra ekmek alma bahanesiyle de giyindim ve kızımla kalktık gittik spor yapmaya her aleti 10dk kullandıktan sonra 30dk'yı doldurdum ve hemen ordan tansaşa gidip ekmeğimizi aldık eve geldik üstünede bir güzel kahvaltımı yaptım :) ama merak etmeyin boşa gitmedi benim spor, yerken dikkat etmeye çalıştım neyse sabah faslı böyle geçip gitti öğleden sonrada benim cimcimeyi okula kayıt yaptırmaya götürücem malum bizim şirine bu sene okula başlıyor İnşaallah hayırlı iyi bir öğretmene denk gelir yoksa işimiz zor :)

8 yorum:

nehircce dedi ki...

Kolay gelsin canım spora başlamanada çok sevindim.Kendini daha iyi hissedeceksin.Küçük minnoşa da şimdiden başarılar dilerim.Sevgiler

dshandmade dedi ki...

haydi hayırlı olsun. umarım devam edersin. her gün yürüyüş ve biraz dikkatli yemek bile faydalı oluyor. sevgiler..

Fikir İşçisi dedi ki...

nehirccim sağol güzel dileklerin için

Fikir İşçisi dedi ki...

dshandmade
inşaallah devam ederim yoksa aynalara küsücem artık yürüyüşde iyi fikir ama benim cılız kızımda benle birlikte yürüyor hatta o da benim gibi zayıflamayı düşünüyormuş:)) ondan yürüyemiyorum şimdilik

didem - turkuaz eşarp dedi ki...

Şu ara bende 1-2 kilo aldım ve hemen vermezsem üstüme yapışıcağından korkuyorum en iyisi spor çok iyi yapmışsın :)

mayri dedi ki...

Merhaba
blogunuza şöyle bir göz attım çok güzel.
benim blog altı günlük
inşallah gittikçe daha güzel yapabilirim
teknik konularda yardım da isteyebilirim sizlerden
mesela izlediğiniz blokların resimlerini nasıl ekleyebiliyorsunuz
görüşmek üzere
sevgiler

Fikir İşçisi dedi ki...

Öncelikle blog dünyasına hoşgeldin Mayri.Bloğumu beğenmenede çok sevindim blog resimlerini nasıl eklediğime gelince işlem sırasıyla
Kumanda paneli/Yerleşim/Blog Listesi Edit yazısını tıkla/Listeye ekle/bloğun url'sini ekle kısmına adresi yazıp kaydet diyip çıkıyorsun.İşte hepsi bu Umarım yardımcı olmuşumdur

DenDenAk dedi ki...

Zarardan kısa zamanda dönmeniz iyi bir karar. O zamandan beri kilo vermişsinizdir umarım. Bende 2010'da rejime başladım sözde henüz, kahveye dayanamıyorum. Ama rejimlerde yok. İnsan farketmeden kilo alıyor