15 Aralık 2010 Çarşamba

LOHUSA PİJAMASI

 
 bu da krem rengi olan pijamam
 bu kısmı önde açık olan kısım bu kısmın genişliğide önemli çünkü bazı modellerde dar çalışılmış işlevselliğini de öldürmüşler
Bunlarda benim pijama takımlarım Epey bir gezip dolaştıktan sonra bu iki takımı aldım model çok sıradan durabilir fakat inanın tecrübeli bir anne olarak söylüyorum piyasadaki bir çok modelden çok daha kullanışlı bir model nedenine gelince bir çok model ya düğmeli ya çıt çıtlı ve de çok albenili fiyatlarıda üç aşağı beş yukarı aynı 70 tl ve üstüne satılıyor genelde çok cicide görünüyorlardı fakat benim kızımda kullandığım model düğmeliydi benim minik kuzum doğduktan sonra gördükki sabaha kadar kucağımdan inmiyor ve sürekli süt almak istiyordu bu sütten kesene kadar da böyle gitti benim artık düğme açıp kapatacak halim bile kalmıyordu gözüm yarı açık yarı kapalı cimcimeyle uğraşıyordum bazen üşütüp hasta olduğum bile oluyordu o yüzden işimi şansa bırakamazdım :) yeni bebeğimde ablası gibi sabahlara kadar süt almak isterse aynı şeylerin başıma geleceğini bildiğimden böyle bir takımda karar kıldım hem üstüm başım açıkta kalmayacak hemde daha kolay olucaktı işim o yüzden o çok hoş modellerin cazibesine kanmadım:) Şahinlerin kalitesinede güvendiğim için bu 2 takımı aldım iki takımda aynı model olmasaydı iyi olurdu :)ama neyse artık dedim sadece renkleri farklı biri krem biri mavi oldu

6 yorum:

keskin makas dedi ki...

Çok güzel ve kullanışlı güle güle kullanın:):):)

Deli Anne dedi ki...

çok başarılı ve rahat birşey belli ki.. Allah güzen günlerde gymesi nasip etsin.. kolaylıklar

Runkli dedi ki...

Ben bu fikirleri dikkate alıcam henüz evlenmedim ama olsun :) bi köşede saklamalıyım bu bilgiyi :))
İlk izleyicime sevgilerle :))

Fikir İşçisi dedi ki...

pombiş kedicik:
bencede aklında kalsın:)belki çokda uzak olmayan bir zamanda lazım olur bu bilgiler:)sevgiyle kal...
deli anne:
ben bu sabah 2 bloğunuzada girdim yazılarınızı ilgiyle okudum duanızada amin diyorum.sevgiyle kalın

keskin makas:
teşekkür ederiiiiim...:)

Magia da Inês dedi ki...

♥ Olá, amiga!♫
♫♥ Que lindo... muito, muito bonito!!!
♫♫Boa semana!
Beijinhos. ♥♫
♫♥ Brasil
♫♫♫♥

Magia da Inês dedi ki...

♥♫ Querida amiga,

"Que o Natal não seja apenas uma data... mas um estado de espírito a orientar nossa vida... e que o amor se renove a cada ano da nossa convivência."

♫♫♫ Feliz Natal!!!


…………(¯`O´¯)
…………*./ | \ .*
…………..*♫*.
………, • '*♥* ' • ,
……. '*• ♫♫♫•*'
….. ' *, • '♫ ' • ,* '
….' * • ♫*♥*♫• * '
… * , • Feliz' • , * '
…* ' •♫♫*♥*♫♫ • ' * '
' ' • . Navidad . • ' ' '
' ' • ♫♫♫*♥*♫♫♫• * ' '
…………..x♥x
…………….♥

Bj♥s
Brasil ♫♥