31 Ekim 2010 Pazar

EMZİRME ÖNLÜĞÜ


Ben bu aralar tembellikten hiçbir şeyi elime alamaz oldum artık hazırlıklara başlamam lazım çünkü ancak yetişir diyorum kendi kendime ilk olarak kızımın sakladığım küçülmüş eşyalarını sağa sola vermekle başladım bebek oğlan olunca kızımın küçülen eşyalarını bir güzel toparlayıp ihtiyacı olanlara verdim ev bayağı bi boşaldı bu sayede şimdide sırada bir bavul dolusu ilk doğduğu zaman kullandığımız eşyaları var aslında onların bir kısmını hatıra olarakta saklıycam çünkü yıllar sonra açıp baktığımızda güzel bir hatıra olur diye düşünüyorum benim annem hala benim ve kardeşlerimin bebekken kullandığımız  eşyalardan bir kısmını saklar ara sıra çıkartır bakar onları bizede gösterir hatta benim 2- 3 yaşlarındayken kullandığım bir elbiseyi benimle aynı yaşa geldiğinde kızıma güzel bir anı olsun diye giydirdim  ama fotoğraflamamıştım şimdi nasıl bu anı kaçırmışım diyorum çünkü benim aynı elbiseyle bir resmim var iki resmi montajla birleştirip süper bir foto yapabilirdim çok da etkileyici bi resim elde etmiş olurdum neyse artık olan oldu unuttuk bi kere :)
      Neyse nerden nereye geldim hazırlıkların ilk kısmını kızımın eşyalarını sağa sola vermekle başladım şimdi sıra yapılacaklar ve alınacaklarda yapılacakların başındada emzirme yastığı ve emzirme önlüğü geliyor emzirme yastığının en kullanışlı olan modelini seçip kalıbını çıkartırım diye düşünüyorum ama emzirme önlüğünün yapılışı gayet basit bu linkte yapımıda anlatılmış ve resimlenmiş ben de müsait olduğum bir ara yaparım bunu illaki lazım olur diye düşünüyorum...

3 yorum:

Rukiye Sevilay Taşçı dedi ki...

http://blog.anifotograflari.com/?p=119#comment-11

;)

Rukiye Sevilay Taşçı dedi ki...

http://blog.anifotograflari.com/?p=119

yansıma dedi ki...

Hayırlı bayramlar abla selametle