19 Mart 2010 Cuma

ÖDÜLÜM VAAAAARR:))))


ÖDÜLÜN ŞARTLARI;
1-SİZİ ÖDÜLENDİRENE TEŞEKKÜR EDİN,
2-SİZİ ÖDÜLLENDİRENİN BLOG LİNKİNİ YAYINLAYIN,
3-ÖDÜLÜN LOGOSUNU YAYINLAYIN
4-7 YARATICI BLOGGER ÖDÜLLENDİRİN
5-7 BLOĞUN LİNKİNİ YAYINLAYIN,
6-ÖDÜLLENDİRDİĞİNİZİ HABERDAR EDİN,
7-KENDİNİZ HAKKINDA 7 İLGİNÇ ŞEY YAZIN,

Beni deli kızın çenesi bloğunun sahibi seniha şekeri beni ödüllendirmiş sağolsun varolsun bende
bu ödülü alıp 7 ayrı şeker blogcuya yolluyorum isimleri

dikiş sepeti'ne
Anne Kaz'a
duru butik'e
lilibebek'e
sihirli sanatlar'a
yelda'ya
eylül bahçesi handcraft'a bu ödülü yoluyoruuuum.

Gelelim benim ilginç yönlerime
kızlar benim ilginç özelliklerim pek yok galiba ama yinede düşündüm ve bunlar geldi aklıma;

1- Okumaya ve araştırmaya meraklı bi tipimdir bir şeyi öğrenene kadar her bulduğum yazıyı didikler okur anlar sonrada o konuya olan tüm ilgimi kaybederim ve yeni bir konuya merak salarım, o konudada bir süre kalır öğrenir onuda bırakırım ve böylece herşeyi bilirim ama hiç bişiyde uzmanlaşmam :)
2-Ülkerin türk kahvesi dışında kahve içemem başkasının yaptığı kahvedende pek hoşlanmam o yüzden genelde çantamda kahvem yanımdadır
3-Dikişi de çılgınlık boyutunda sevdim, öğrendiğimden beride sürekli dikiyorum
4-Kokoşluğu seviyorum ama bunu kendi üzerimde yaşıyamıyorum
5-Evde oturmayı hem severim hemde hiç sevmem bu konuda bi acayibim
6-Sadece evde makyaj yaparım:)
7-Hepsinden önemlisi ALLAHIM'I ÇOK SEVİYORUM bazen onunla dertleşirim konuşurum anlatırım söylenirim O BENİM HERŞEYİM...
  insanın bırakın dostlarını arkadaşlarını hayatta herkes annesi babası kardeşleri ve hatta canından bile çok sevdiği evladı tarafından kırılır üzülür yalnız bırakılabilir ama O ASLA AMA ASLA BENİ YALNIZ BIRAKMAZ ÇARESİZ BIRAKMAZ HEP VARLIĞINI HİSSETTİRİR
ALLAHIM BEN SENİ ÇOK SEVİYORUM BİLİYORUM ÇOK ARSIZIM SANA KARŞI AMA SEN YİNEDE BENİM HER YARAMAZLIĞIMA KARŞI AFFEDİP BAĞIŞLAYIP EN ZOR ZAMANIMDA YİNEDE YANIMDASIN
            SENİ TANIMAK BİLMEK NE GÜZEL.........

Hiç yorum yok: