18 Kasım 2009 Çarşamba

mimimmimimimmimiiiii

                Sevgili ÇATI KATI bloğunun sahibi beni mimlemiş sağolsun bende cevaplıyım dedim

1)BLOĞUNA NEDEN BU İSMİ VERDİN?
 Beni en iyi anlatan kelimelerdi yanyana dizince böyle bişiy çıktı ortaya o yüzdende bu ismi verdim
 2) BLOĞU YAZARKEN ATTIĞIM STAR TRİBİM
Mutlaka türk kahvemi alıp öyle oturmak isterim bilgisayarın başına ÜLKER'in türk kavesinden başka kahve içemiyorum o kahveninde hastasıyım müthiş keyiflenirim kahvem ben ve bilgisayarım
3)EN SON ALDIĞIN GARİP ŞEY
aslında çok garip şeyler alan biri değilimdir ama düşündümde hep benim için en gerekli ve en kullanışlı şeyleri aldığımdan hiç garip bişiy almadım galiba:)
4) ŞEKER GİBİ OLDUĞUN ANLAR
gelen güzel yorumları okuduğum zamanlar,kızımı sevdiğim zamanlar,yeni bir şey aldığımda, eşim benimle ilgilendiğinde,telefon da canım arkadaşlarımla saatlerce konuşurken :)Birinden iltifat aldığımda şeker gibi erir giderim :)
5) ARKADAŞIM SORMAYIN ARTIK DEDİĞİNİZ ŞEY
Birinin bana ne zaman çalışma hayatına döneceksin dediğinde,Niye bu kadar ara verdiniz 2. çocuk için dediklerinde,aslında başka sorularda varda bunlar beni en gıcık eden sorular
6) AYNAYA BAKINCA GÖRDÜĞÜN
Aynaya bakınca kesinlikle akıllı, çok inançlı ve aydın bir kadın görüyorum öyle çok da süsüm püsüm yoktur ama kokoşluğu seviyorum ve daha fazla mutluluk isteyen bir kadın görüyorum, buna galiba çok ihtiyacım var...
7) KENDİNİ OKUTAN BLOG
sürekli güncellenen ve yorumlara hemen dönen blogcuların blogları daha fazla takip ediliyor sanırım.
8) BU BLOG SAHİBESİ NERELERDE GÖRÜNÜR?
 Kesinlikle ümraniye kumaşçılar sokağındaaaa ve her yerde ;) Bende hemen blogcu şeker hatunları mimliyim dedim İşte blogcu hatunlar...Sizi mimledim Şekerler
beyazkkelebek.blogspot.com
nazardeymesin07.blogspot.com
gumustepsi.blogspot.com

6 yorum:

Gümüş Tepsi dedi ki...

canım sağol benide mimlediğin için.en kısa zamanda mimi cevaplandırıcam.bu mim sayesinde seni biraz daha tanımış olduk. Ülkerin türk kahvesine bende bayılıyorum.gerçi ülkerin tüm ürünleri muhteşem.

Fikir İşçisi dedi ki...

Bende ülkerin tüm ürünlerini çok seviyorum Mimimi cevaplaman güzel olucak bende seni biraz daha tanıycam o zaman :)Güzel olucak

bahar yorgun dedi ki...

canım mimi severek okudum.. bende sana bir kahve tiryakisi olarak kahve dünyasının orta kavrulmuş türk kahvesini denemeni tavsiye ediyorum. bu arada bir önceki postunda dikiş kursuna gittin mi diye sormuştum canım merak ettimde ben gitmedim ve herhalde bu yüzden ne kadar tırmalasam uğraşsam istediğim gibi dikemiyorum biraz sabır da az galiba

çatı katı dedi ki...

teşekkür ederim canım cevapladığın için :))
bende eminöünü'nde damla sakızlı kahve içtim muhteşemdi..bi paket almadığıma pişmanım şimdi :(

sibel dedi ki...

HİSARINKİNİ TAVSİYE EDERİM .. TANSAŞTA VAR.senerdir TÜRK KAHVESİ İÇEMİYORDUM ...ŞİMDİ İÇİYORUM.herHALDE DAMLA SAKIZININ MİĞDEYE OLUMLU ETKİSİ . VE TADI NEFİS.

Rukiye Sevilay Taşçı dedi ki...

Kesinlikle çok iyi anlatmışsın kendini meltemcim, başarılar ;)