12 Eylül 2009 Cumartesi

KIŞ İÇİN HAZIRLIK YAPIYORUM...

Merhaba
Bir süredir bloğumla ilgilenemediğim için istemesemde yazılarıma ara vermiş oldum, biraz moral bozukluğu biraz ramazanın tatlı telaşları derken bloğumla ilgilenemedim gerçi pazarteside kuzum ameliyat olucağı için de bir süre daha böyle gider gibi geliyor bana ama neyse inş her şey yolunda giderde bende rahatlarım biraz
Şimdi gelelim asıl mevzuya benim kış hazırlılarıda her zamankinden geç bir vakte kaldı ama yinede kendimce bir şeyler yapmaya çalıştım
öncelikle dolmalık biber almıştım 2 kilo kadar onları fırın tepsisine kapaklarını çıkarıp şekildeki gibi dizdim 200 derecede 5 dk kadar pişirdim sonra fırını kapattım ama ağzını açmadan soğumaya bıraktım sonrada çıkarıp poşetledim bu şekilde olunca dondurucuda yer tutmuyor daha kolay oluyor saklaması


sonrada domatesleri rendeledim tencerede biraz acı suyunu atana kadar pişirdim daha sonrada soğutup poşetledim öyle koydum dolaba ben eskiden pişirmeden direk poşetlere koyup dondurucuya atıyordum ama baktım çok lezzetli olmuyor bende pişirerek denedim ve bu şekilde yapmaya karar verdim tadına baktım böyle daha lezzetli oluyor sizede tavsiye ederim
daha öncede buzdolabına 2 kilo kadar vişne koydum, ben vişneleri pasta yapımında kullanıyorum ondan lazım oluyor diye koyarım her sene. 3-4 kilo kadar da fasulye almıştım onlarıda koydum son olarak kırmızı biber ve yeşil sivri biber koyucam buzdolabına ben sivri biberleri kızartıp dolaba koyuyorum kışın canım kızartma istediğinde onları tüketiyorum bakalım onları ne zaman halledicem vakitte daraldı epey ama kısmet artık...
Şimdilik hoşçkalın yavrum için şifa duası yapın olurmu çok ihtiyacımız olucak
Sevgilerimle...

2 yorum:

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

harika bilgiler verdin canım çk teşekkürler..En kısa zamanda denemek isterim bu arada kızın ameliyat olacakmış tez vakit acil şifalar dilerim..Herşey bizim için hastalıkta sağlıkta ne yapalım allah beterin den saklasın canım dualarımız kızın la olacak merak etme ama bizi de habersiz bırakma sevgiler umarım ameliyat çok başarılı geçer kızın sağlına kavuşur

fikir işçisi dedi ki...

siyah kelebeğim;güzel yorumun için teşkkürler duana ihtiyacımız olucak
Allaha emanet ol...