10 Ağustos 2009 Pazartesi

DERİ ÇANTA

Ne zamandır kendime büyük bir deri çanta dikmek istiyordum ama öncelikle deri parça almam gerekiyordu, geçenlerde salı pazarına gidince parçası 1 tl ya deri aldım bayağıda büyük bir parça çıktı şansıma bir kaç gün öncede başladım dikmeye vakit buldukça elime aldığım için uzun sürdü bitmesi dün bitti bugünde yayınlamak istedim
içindeki astara cep koymadım kumaşı çok inceydi telalayarak kullandım


Bu çiçek kalıbı, çantanın önündeki çiçeğin kalıbı bu kalıbı nisan burdasından aldım onlar bu çiçek kalıbını küçük bir yastıkta kullanmışlardı

10 yorum:

bahar yorgun dedi ki...

sevgili arkadaşım yorumunu görür görmez koşarak bakmaya geldim hemen :)) tebrik ederim ilk defa diktim dersen inanmam ellerine sağlık gerçekten çok beğendim. deriyi hangi salı pazarından aldın kadıköy mü? çiçeğin göbeği düğme mi kuşgözü mü? sorularım şimdilik bunlar sen istediğinden cevaplamaya başlayabilirsin :))

Fikir İşçisi dedi ki...

Beğenmene sevindim ama cidden ilk çanta dikişim oldu hatta çantanın üst kenarındaki spor dikiş varya onu dikerken canım çıktı çünkü daha önce başka yerlerde spor dikiş yapmaya kalktığımda hep yamuk yumuk dikiyordum şükür bu sefer başarılı oldum deri parçayı kadıköy salı pazarından aldım bide o kuş gözü denen şey ne bilmiyorum da benim eski bir çantamın üzerinde böyle metal aparatlar vardı bir çok çantada vardır onlardan, bir tanesini söküp aldım taktım düğmede değil anlıycağın amabu çanta dikme işi çok keyifli bir işmiş bi model daha var bkalım onu dikebilecekmiyim :)
sevgiyle kal...

TAZE NANE dedi ki...

Bravo sana inan. Çok hoşuma gitti. Bayıla bayıla baktım. İstiyorsun dikiyorsun.
Ah nerde bende.

Fikir İşçisi dedi ki...

moralim çok bozuktu biraz evvel ama yorumunu okuyunca daha iyi oldum çok sağol yorum için

dakikadanonce dedi ki...

ellerine sağlık harika olmuş. birşey sorucam bende. başka çantadan çıkardığın kuş gözünü nasıl monte ettin çantaya

sergun dedi ki...

merhaba, duvar sticker'ı yapma konusunda soru sormuşsunuz. benim şu yazımda http://www.atolyesergun.com/?p=311 yaptığım bi duvar süsü vardı. normal renkli kağıttan deseni oyup duvara yapıştırmıştım.
ya da bantla filan uğraşmayayım derseniz kendinden yapışkanlı kağıtların tek renk olanları da satılıyor. onlardan istediğiniz deseni oyup duvarınıza yapıştırabilirsiniz.

bu arada benim yeni bloğum www.atolyesergun.com beklerim :)

TAZE NANE dedi ki...

İyi pazarlar.

herşeyden azıcık dedi ki...

Çok çok güzel olmuşa ynı hazır gibi deri dikmek zor iştir ben beceremem yani:))Ellerine sağlık iyi günlerde kullan

Fikir İşçisi dedi ki...

dakikadanonce;
Bu metal parçanın arka tarafında çantaya monte etmeye yarayan 2 adet küçük sivri çubuk var onları çantaya takılı iken elimde düzleştirdim ve çekip çıkardım sonrada alıp kendi çntama uçları sivri olduğu için kolayca batırdım ve metal çubukları ayrı yönlere eğdim o zaman taklı hale geldi yaparken hiç aklıma gelmedi fotoğraflamak ama ben en iyisi bi daha fotoğraflıyım yayınlıyım daha iyi anlaşılır o zaman.
yorumun için teşekkürler sevgiyle kal...

herşeydenazıcık;
Beğenmene çok sevindim ama deri dikmek benide korkutuyordu hatta makine ayağı olmayacak zannettim ama ne iğnesini nede ayağını değiştirdim korktuğum gibi olmadı sende kolaylıla yaparsın
sevgiyle kal...

taze nane;
sanada iyi pazarlar canım

sergun;bloğuma yaptığın açıklama için çok teşkkür ederim yeni bloğunda hayırlı olsun

nehircce dedi ki...

Bende çok beğendim çok narin ve kibar güle güle kullan sevgiyleee