24 Temmuz 2009 Cuma

BEYAZ ELBİSEM

Bu elbiseyi dikme sebebim http://umitburcu.blogspot.com/2009_06_01_archive.html de ki yazımda bahsettiğim ceketim içindi ceketin artan kumaşlarından çiçekler kesip kapalı aplike yöntemiyle monte ettim elbiseme aslında bu elbiseyi yayınlamıycaktım çünkü süslemesinde bir kaç eksik var mesela önüne koyduğum kemerin kumaşı yetmediğinden parçalı koydum kemeri o yüzden ortada dikiş oldu ve o dikişi kapatmak için de oraya fiyonk koyayım dedim ama olmadı yetiştiremedim bende bu haliyle yayınlıyım bari dedim.Kızlar idare edin tamam çok şahane bişiy olmadı biliyorum ama bu benim diktiğim ilk elbise napim elimden bu geldi:)

2 yorum:

harosa dedi ki...

merhaba canım
tatilden döndüm ziyaretine geldim
beyaz elbise çok güzel olmuş ellerine sağlık secgiler

nehircce dedi ki...

Elbise süper ellerine sağlık,kızınla ilgili haberde çok şükür iyi,dilerim bundan sonrası içinde herşey yolunda gider.Sevgiyle öpüyorum ikinizide :)