19 Nisan 2009 Pazar

CANANIMA....

Canım,
Cananım,
Peygamberiiim,
Gülden güzel kokulum,
Nur yüzlüm,
Ay yüzlüm,
ben nasıl anlatırım seni, nasıl bu kelimeler anlamlanır senle, sadece senin ismini yazmak anlatırmı hislerimi anlarmı beni kelimeler? yada anlatırmı onlar kendini,
Ben hiç şiir yazmadım bilmem hissedilenler nasıl anlatılır
yarını bekliyorum sadece,
senden sonraki yarınları hatırlıyorum gecenin karanlığında yokluğunun ızdırabında
içim kaldırmıyor yüreğim ağrıyor
seni tanı seni sev sonra .....
sonra yokluğunu farkediyorum.
İrkiliyorum ama geçiyor sonra
ben seni severken sende beni sevdinmi gül yüzlüm ?
Düşlüyorum....
senle oturup bir ırmak kenarında yapacağımız güzeeeel sohbetleri
sana hep seni andığımı söylerken gözlerine bakacağım
gülümsene bakıcam,
Beni dinleyişini hayal ediyorum
Bana bakışını,

dizinin dibine oturucam
nurunun beni nasıl ısıttığını o ışığın nasılda içimi ısıttığını hissedicem
sana ey sevgili diycem
en sevgili diycem,
bunları söylerken gözyaşlarımın boşalmasına hiç aldırmıycam
seni nasıl dualarıma kattığımı anlatıcam.
yolda yürürken,
Gece yatağıma girdiğimde uyumadan önce,
Gün doğmadan önce,
Gün batmadan önce,
İşe gider gelirken,
yavrumu severken,
Hep seni andığımı söyliycem
Ve işte sana kavuştum diycem....

Hiç yorum yok: