5 Şubat 2009 Perşembe

Merhaba


Blog dünyasındaki ilk anlarımı yaşamaya başladım artık.aklımda o kadar uzun zamandır vardıki bu blog fikri nedense bir türlü uygulamaya geçemiyordum, blog blog gezerken artık tamam dedim fırsat bulduğum ilk anda kendime bir blog yapmalıyım dedim öylemiydi böylemiydi derken oturdum bilgisayarın başına ve kurdum bloğumu
vatana millete hayırlı olması dileğiyle arkadaşlar :)
Arkadaşlar şu yandaki resmi, bu yaz çanakkaleye giderken çektim Yol boyunca muhteşem ayçiçeği tarlaları vardır illede ben bunların resmini çekicem deyince eşim arabayı bir yerlerde durdurdu ve bende bu resmi çektim.
ben çiçek fotoğrafı çekmeyi çok seviyorum aslında muhteşem çiçek resimleri var elimde ama şimdilik sadece bunu yayınlıyorum fırsat bulduğumda diğerlerinide ayrı bir etiket altında yayınlıycam inşaallah.

Hiç yorum yok: