13 Şubat 2009 Cuma

ASTIM VE KEÇİ BOYNUZU


Merhaba Arkadaşlar
Ben tam 14 yıldır Astım hastayım buna birde 2 sene önce bronşektazi hastalığı eklendi maalesef. Bu 2 hastalıkta bir araya gelince astım en şiddetli haliyle devam etti.
Hayatım kabusa döndü iyice o dönem çalışmaya başlamış olan ben gerçekten çok zorlanıyordum.sürekli marmara eğitim ve araştırma hastanesinde de tedavi altındaydım ama sanki hiç bir ilaç işe yaramıyordu en son gittiğimde prof. berrin hanıma artık bu ilaçlar hiç bir işe yaramıyor ne olur bana başka bişiy verin ben dayanamıyorum artık dedim fakat onlar yinede aynı ilaçları vermekten başka bişey yapamadılar çünkü başka alternatifleri yoktu bende çaresiz evime döndüm bir süredir prf.İbrahim saraçoğlunu web sitesinden ve tv porgramından takip etmekteydim ve karar verdim kendisine mail attım durumumu anlattım o da bana keçi boynuzu kürünü tavsiye etti maille sağolsun. Fakat bana o günlerde daha bronşektazi teşhisi konulmamıştı. Yapılan araştırmalarda bronşektazi teşhiside konulunca ben bir mail daha attım ve durumu takrar bildirdim bu sefer bu konuyu mutlaka görüşmemiz gerektiğini bildiren ve kendi cep telefonunun da yazılı olduğu bir mail attı (Allah Razı olsun) bende aradım ve tüm evraklarımla birlikte beni ofisine çağırdı tüm tahlil ve filmleri inceledi ve bana bir çok kürün içinde olduğu bir tedavi programı hazırladı
Arkadaşlar astımım için Keçi Boynuzu kürüne başladık 4 ay aralıksız uygulattı bana ilk 1 ayda çok hafif netice almaya başladık ve ilerleyen zamanlarda sonuç inanılmaz olmuştu yarım gün bile ventolin almadan duramayan ben sabah akşam 5 çeşit ilaç almak zorunda olan ben artık kendimi nefesimi çok iyi hisseder olmuştum doktoruma söylemeden yavaş yavaş ilaçları kesmeye başladım hatta tek ilaca kadar düştü marmaradaki doktorlara söylediğimde bana inanmadılar ve bana kullandırdıkları ilaçlarla iyileştiğimi düşünmeye devam ettiler maalesef, halbuki ben o ilaçları 14 yıldır kullanıyordum ve artık hiçbir işe yaramıyorlardı nefesim sürekli kötüye gidiyordu, ama şimdi durum değişmiş ve benim ilacımın dozunu bile düşürmeye başladılar ve artık tek ilaç kullanıyorum ben.
İbrahim hocama burdan sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Onu tanımakta ayrıca çok güzeldi çünkü hastasına yaklaşımıda mükemmeldi bir baba gibi şefkatle beni dinliyor ve tavsiyelerde bulunuyordu Rabbim uzuuun ömürler versin kendisine.
Sevgili Arkadaşlar eğer siz veya bir yakınınız astım hastasıysa lütfen bu KEÇİ BOYNUZU küründen tavsiye edin veya yapın çok ciddi faydasını görüceksiniz ayrıca Keçi Boynuzunun DNA yapısını tamir eden bir özellikteymiş bunuda kendisinden dinledim bilginize...
Birde adaçayı kürü uyguladık benim boğazlarımda çok kötüydü hiç geçmeyen faranjitim vardı bunuda başka bir yazımda paylaşırım sizinle şimdilik hoşçakalın